söndag 15 maj 2011

Jobbilijobb


Något har hänt med mobilen, vilket gör att jag inte kan slänga upp bilderna från gårdagens jobb. buuhuu :( Jag är så satans oteknisk att jag nästan i bland blir rädd för mig själv. Jag menar det är ändå 2011 och jag är rädd för att jag snart behöver gå en grundläggande utbildning för dessa, säkert, så simpla saker som att ominstallera en telefon, uppdatera en telefon, stänga av och sätta på datorn, starta om datorn....you name it! Antar att en 10-åring vet mer om dessa saker än jag! Haha! Ja i vilket fall, no pics i dag!

I dag har jag ägnat min tid åt Kappe och Inger, vilket har vart supermysigt! Det har också blivit en hel del dansandes, då vi nästa helg kickar i gång QW nr 2 för detta år. För mig väntar två kvartaler,

BODYJAM® och

BODYPUMP®

nästa söndag i Stockholm och jag ser så mycket fram emot att få se en glimt av alla supersköna stockholmare!


Slappa vidare mina vänner, för det är ni värda!

Inga kommentarer: