torsdag 5 maj 2011

Kreativiteten flödar!

Befinner mig just nu på tjörn, för att jobba, hänga och njuta! Drar mig tillbaka in till stan i morgon igen, landet är trevligt men inte allt för länge :)

Check:

- Gjort ny musik till mina privata stripaerobic klasser (möhippor, svensexor och andra event)
- Gjort en ny stripaerobic korr. (halva iaf.)
- Övat BODYPUMP

® 78

- Svarat på mail

- Bokat in möten


Det känns ändå som att jag har fått gjort mycket på kort tid, eller så inbillar jag mig!? Det är nog så här det är att vara författare...man drar sig bort från verklighet och stan - för att låta kreativiteten flöda. Life is good!

Under dagen har jag även hunnit med en del jobb, en lunch BODYPUMP

® och en välbehövlig fika med Inger och Kasper! Yummi torsdag, helt enkelt! Nu blir det grillat!


Trevlig kväll!

Inga kommentarer: