torsdag 16 juni 2011

Stockholm next!

Började dagen med en galet tung BODYPUMP® klass. Jag ska aldrig mer bli sjuk. Fy i h*lvete vad tungt det blir. Givetvis kan man alltid plocka av vikt på stången, men vem vill göra det....inte jag. Har ca 70% män på min lunchklass och då gäller det att ta i lite extra, eller ja...sån är jag iaf! Haha! Vägrar att ta mindre än alla andra! Bra egoboost- javisst! :) 

När jag väl hade parkerat och hoppade ur bilen dyker Inger och Kasper upp- bara så där, vilket sammanträffande! Lycklig blev jag iaf att få pussa på min lilla hulk! Nu sitter jag på tåget till Stockholm, BODYJAM® grundutbildning väntar. Ser väldigt mycket fram emot helgen och att få träffa alla deltagare. Det bästa av allt, på söndag när jag landar i sängen är det bara TRE veckor kvar till jag drar till Spanien i två veckor, det är magic!!

För övrigt hoppas jag att han som sitter bakom mig slutar att snarka...uuuuurk! 

Go kväll! 

Inga kommentarer: