torsdag 30 juni 2011

Tankens kraft, målmedvetenhet, ödmjukhet, tänka positivt, allt som händer har en mening - det är jag själv som bestämmer hur jag ska tackla det, jag är skyldig mig själv att allt göra det bästa av situationen, jag är mig skyldig att leva mitt liv fullt ut, jag är min egen drivkraft- motor, jag själv måste våga vilja utvecklas- det är genom att utmana mig själv som jag utvecklas!!!


Detta ÄR frågor och påståenden som jag lever, delvis, efter! Jag vet att genom hårt arbete och målmedvetenhet kan jag uppnå allt!

Jag ser så otroligt mycket fram
emot hösten och alla olika uppdrag! Jag ser fram emot att få samarbeta med sen offentliga
sektorn och många andra. Jag väljer att gå en helt ny väg, en väg som innebär HÅRT arbete, lycka och utvecklig!

Pssst...snart får du veta!!!


DU ansvarar över dina val! Välj
smart och tänk på att lycka är en viktig del i det hela, välj en väg som gör dig glad!



Nu är det DIN tur! :)


-Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: