söndag 17 juli 2011

Det ska va husvagn :)

Här nere blir allt så mycket roligare och det är svårt att förklara via text. Men iaf.

I går åkte vi ner till Albir för att besöka en riktigt god retaurang, enligt Ingers kusin. Först fick barnen leka av sig på ett litet tivoli- såklart :-) Ja, Inger och Emil är våra största barn.







Iallafall. Promenaden fortsätta längst med stranden...







Vi gick och gick och gick. Efter ett tag skriker Jeppe till- "här är
det" När vi andra vänder oss om och ser restaurangen blev alla, om inte Sandy, liiiiiite chockad. Vad jag ser framför mig är ett megastort tält och under står ser plastbord och stolar överallt. Golvet liknar mer en stenstrand, jupp, småsten överallt. Min första tanke, igen, "Inte nu igen" med tanke på fredagens promenad på "endast 4 timmar". Mina fördomsfulla säger mig "jag kommer bli magsjuk, det ser inte ut som någon god mat, plastmöbler, personal som ser ut som campingligan och ja första intrycket var inget vidare. Vi bestämde oss för att käka där iaf.

OCH det visade sig att detta var ett superhak för spanjorer och maten var grym. Enkelt men gott.

Ja, A-Ms förrätt var väl inte och leka med...haha






Jag tog en halv grillad kyckling och till det fick jag bakad potatis med en rejäl klick smör i, yummi!



Månen



Dagens: döm aldrig ut i förskott! Ge alla och allt en chans! Who needs luxury :-)


Det ska va husvagn...



- Poste using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: