torsdag 11 augusti 2011

Ledsen i ögat

Av både glädje och sorg. Vaknade i morse och mådde piss och då menade jag piss. Insåg redan i natt att jag inte skulle kunna köra min älskade BODYPUMP klass i dag. 02.00 i natt började jag skicka ut dem första meddelande till instruktörer - vet inte riktigt vad jag tänkte, vem är vaken 02.00? Haha, panikslagen ringde jag till repan vid 08.00 för att meddela att jag inte fått tag på någon instruktör, än. PHU! Fortfarande sommartider, vilket gör att en del instruktörer fortfarande är på semester eller sommarjobbar (många som är studenter). Att behöva leta vikarie är det värsta jag vet. Dels för att det tar oftast rätt så lång tid och att behöva aktivera hjärnan i 39 graders feber är inte att leka med. Det slutade med att helt UNDERBARA Maria Sandberg hoppade in med kort varsel. Vackra kvinna vad hade jag gjort utan dig? Tusen tack!!

Jag får också glädjetårar av mina kollegas, Karin, facebook meddelande - där hon meddelar att jag var saknad och att min deltagare (varav ca 70% är män) hade övervägt att inte gå på passet bara för att jag inte var där.

Citerat

"Alla killarna stod länge o funderade på om de ens skulle gå....det var ju faktiskt för Sandra de skulle träna o där med basta! Blev en liten storm! "


Men åååå det gör ont i hjärtat, samtidigt som jag är så glad för att jag har VÄRLDENS bästa BODYPUMP deltagare på torsdagar. Jag har längtat så efter att få köra sk*ten ur er!!! Nästa vecka, då ska vi träna hårdare än nånsin!


Blev lite rastlös tidigare och drog ut alla mina 'mjukis' Nike byxor som ligger hej-villt i min garderob och äntligen har det blivit lite ordning.




Eftermiddagen till ära, pluggar in BODYPUMP 79. Super Saturday kommer bli grymt, som jag längtar! Kommer du nästa Torsdag kommer du att få testa några av låtarna.



Tack Karin för ditt helt underbara meddelande.
Tack Maria för att du hjälpte mig med klassen i dag.
Tack mina underbara deltagare för att ni finns. Jag saknar er!!!

/En tårfylld Sandy


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: