lördag 13 augusti 2011

Nystart

Denna veckan skulle bli en riktig kick-off vecka.

1. Skulle börja instruera klasser
2. Skulle börja öva LM koreografi
3. Skulle börja koreografera och planera inför projektet med Mölndals kommun.

Inget av det har jag kunnat göra, fyllt ut, pga. detta äckliga och jobbiga virus som spökar i min kropp. Känner dock, peppa-peppar, att jag är på bättringsväg. Mycket piggare, mindre ont i halsen, inte så snorig och allmänt 'pigg'. Dessvärre har jag nu, istället, åkt på en riktigt slemhosta-som alltid kommer på morgonen och kvällen. URK!!!!

Min plan är fortsätta i mitt lugna tempo och förhoppningsvis kan jag börja om från början på måndag!






Sitter en stund i solen med en kaffe och drömmer mig bort....



- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

soffan sa...

Men fy, din stackare. Se till att bli frisk nu Sandy!!

Sandra sa...

Jaaa...jag försöker juuh :(
I morgon hade jag tänkt att vakna upp, pigg, kry och fräsch! Det du :)