söndag 6 november 2011

Årets guldhjärta

I går berättade Kristin att vi båda var nominerade till Årets Förebild. Jag skrattade och sa "Nej, du skojar, du måste ha drömt det. Jag har ju redan vart inne och röstat och jag såg inte mig själv" Jag åker hem och blev nyfiken, så jag klickade in på Fitnessfestivalens hemsida och ser MITT namn. MITT!!! :)

Åh herregud vad lycklig jag blev. Jag hade ingen aning om detta och trodde inte det var sant. Just nu funderar jag på vem det är som har nominerat mig, så jag kan tacka personen/personerna bakom nomineringen. Jag har en viss aning - Mölndals Sjukhus, men vem vet. :) Jag TACKAR och BUGAR för denna nominering, jag kan inte med ord beskriva hur glad jag är. Att ha börjat samarbeta med Mölndals Sjukhus är något av det bästa jag har gjort. Att varje Tisdag få dansa med dessa barn och ungdomar är glädje och lycka!

Att kunna vara med och inspirera, motivera och skapa förändring i deras vardag genom att pusha, peppa, prata, umgås, dansa och skratta tillsammans 45 minuter/veckan är lycka! Jag har en vision och det är att fler sjukhus och barnmottagningar i Västra Götalands län ska få en möjlighet att satsa, så som Mölndals Sjukhus har gjort denna termin. Att kunna erbjuda rytmik, dans och skutt för barn som är i behov av det. Det är så lite som behövs för att skapa glädje i dessa barns vardag, våga satsa pengar på våra barn och ungdomar, det är vår framtid!

Om du vill rösta, så gör du det här:

Tack för din röst :)



English version:
Happy Sandy!!!! I am nominated for this year's rolemodel, or "Golden heart".
If you know swedish you can vote here:


2 kommentarer:

Madde sa...

Vilken underbar sak du gör för barnen på Mölndals sjukhus =) Nu har jag röstat. :)

Sandra sa...

TACK snälla för det :) Ser det som ett privilegium att få jobba med det jag gör och älskar det! Håller tummarna att det blir ett fortsatt samarbete under 2012 - för det gör verkligen underverk!