tisdag 3 april 2012

Spontan dejt!

Vaknade av ett meddelande från Märta i morse 07.40- " Jag och inger ska käka frukost i Linné 08.30, häng på!" Jag låg och drog mig ett tag, efter 08.00 gick jag upp och tacka nej - "det blir för stressigt, nästa gång". Fick DOCK reda på att dom skulle äta lyxfrukosten på Ethels, som är ett av stans bästa frukosthak. Så jag tänkte om, lite innan 09.00 mötte jag upp dessa ljuvliga damer på Ethels. Oh boy vad trevligt det är med spontan frukost på stan! Me like!

Nu är jag fylld med glädje, energi och kärlek för resten av dagen! Tack Märta för att du drog denna slashas upp ur sängen!

Bästa händelsen på cafét:
Jag strecket mig efter brieosten ( som jag mycket väl vet om att jag inte får äta, men för någon sekund var jag helt uppe i min lilla fantasivärld och skulle göra mig en god salami-brie-scones macka) Varpå Märta kastar sig fram och drar bort min hand och utbrast " Men Sandra den får du inte äta"

NÄ TUSAN! Haha, ingen skada skedd. Märta hann dock sätta i halsen en eller två gånger och ögonen höll på att trilla ut....Hon trodde nog inte att jag var riktigt klok. Kul kul :)

OBS! Inger satt i telefon när detta kort togs och jag ville inte störa henne med kamera upp i fejset!

2 kommentarer:

Märta sa...

Underbara! Det var bästa morgonen på länge!! <3

Sandra sa...

Jag håller med dig!!! Sjukt trevligt, detta måste vi hinna med fler gånger innan semester och sommar!

Tack babe! Puss