torsdag 17 maj 2012

Kristi himmelfärds dagen och Jobb

Ja och vad betyder dagen?

"Kristi himmelsfärds dag är inom kristendomen dagen då Jesus efter återuppståndelsen enligt Nya Testamentet lämnade jorden och fördes upp till himlen inför elva av apostlarna. Dagen infaller 39 dagar (den 40:e dagen) efter påskdagen"

-------------------------------------------

Långhelg, vilket för mig betyder lite jobb. Utvecklingsträff i dag med en instruktör på Sportlife och på lördag är det dags att börja synka ihop höstens koreografier för Sportlifes barn och ungdomsverksamhet - Junior Dance Center och Move it. Denna gång Koreografera jag 6 låtar - vilket känns bra, med tanke på att min kropp börjar säga i från när det gäller allt för dansanta rörelser. Har börjar klura på temat och koreografin för mina lått och om två veckor ska det vara helt färdigt. Kommer att bli sjukt bra!

Du kan nu boka dig till höstens kurser. Junior Dance Center och Move it finns på Sportlife över hela Sverige. Gå in på www.sportlife.se -välj den klubb du är intresserad av och sedan Barn & Ungdom.


Ha en strålande dag!

Lämnar er med en bild på min käresta....han hade tydligen klivit upp tidigt och sedan somnat om i soffan framför sin favoritserie Seinfeld :)

Inga kommentarer: