söndag 17 juni 2012

BIG THANK YOU!!!

Lämnar Stockholm med ett leende på läpparna. Det sägas ju att man ska "sluta på topp" och det gjorde jag verkligen inför min mammaledighet. Ja jag ska ju inte sluta, men kommer vara bort ett litet tag och i min värld är det en långt tid.

Tack alla fantastiska instruktörer som hade åkt land och rike för att delta på denna SH'BAM utbildning. Galet snygga, inspirerande, energifyllda, glada, positiva och framför allt stjärnor.

Välkomna in i Les Mills familjen, ni kommer att rocka!!!


Från hela mitt hjärta, GRYMT JOBBAT!
Och TACK Annika för sjukt trevlig helg och Lena Holmberg som assisterade oss med lyxkaffe och andra saker- härligt att ha dig med! Samt freddy och ninnie som svängde förbi och hejjade. Superkul!

Nu ska jag njuta av min räkmacka här på Arlanda innan flyget tar mig hem till Göteborg.

"Come as you are, leave as a star"

Inga kommentarer: