måndag 24 september 2012

Vi är på gång...

Nu närmar vi oss huset med stormsteg, första flyttlastet gick i går till mamma och pappas garage samt Shurgard. Nästa söndag tar vi det sista och sedan bär vi av till Tjörn i 1 1/2 vecka innan vi får nycklarna till vårt (läs: V Å R T!) egna hus. Oooo hur spännande är det inte!? 
2010 och 2011 har allt fokus legat på mig, min karriär och mitt företag. Detta år, 2012, handlar allt om utveckling och förändring i det privata livet. Hur fantastisk är inte livet!? 

Kärleken flödar! 

Vi tackar och bugar brorsan, mamma, pappa och kusin Mikael för all hjälp i går! Utan er hade vi aldrig blivit färdiga. Jag bar ett skoställ och ett överkast....japp, sedan hejade jag på :)

Efter slit och släng bjöd mamma oss på middag och god efterrätt, under tiden fick vi även agera hundvakt, då mina svärföräldrar gick på "Gifta" med Anna Mannheimer och Peter Apelgren. En födelsedagspresent från mig och Tomas. Tydligen en GRYMT bra föreställning. Väl värd att se om det blir några extra föreställningar. 


Lite mer morgonkaffe, sedan får vi se vad dagen har att erbjuda. 
Ha en strålande måndag!

Inga kommentarer: