fredag 19 oktober 2012

Vill du spara tid?

Jag älskar att gå och storhandla mat. Att gå runt och "småstrosa" i affären och filosofera för mig själv är nästan som terapi och jag har inga problem om det tar lång tid- huvudsaken är att jag får med mig rätt varor hem. Jag är uppvuxen med ett alltid så välfyllt kylskåp och med mängder av olika alternativ. Så att kylen ska vara välfylld, är en självklarhet. Man kan säga att jag hellre fyller upp min kyl istället för att gå ut och festa, om jag skulle behöva välja.

Hur mycket jag älskar att storhandla har jag mycket mindre tid till det och både jag å Tomas vill hellre lägga tid på att umgås och mysa med vår kille än att handla. Så i onsdags bestämde vi oss för att testa matleverans direkt hem till dörren. I förrgår klickade vi hem våra varor på Mat.se och fick leveransen i går 16.00. Hur underbart är inte det?

Nästa gång kommer vi att testa Mathem.se, då både jag och T har hört bättre om dom.

Dags för fredagsmys med ett gäng underbara damer och deras kids!
Sandra

Inga kommentarer: