tisdag 20 november 2012

Tisdag

God kväll!

Hoppas du har haft en strålande dag. Sitter i skrivande stund i soffan med kopp kaffe i handen och en snarkande Theodor vid min sida. Han har åkt på sin första förkylning - snorig, hostig och slemmig i halsen. Stackars liten. 

Har ändå, tack vare min andra hälft - Tomas, lyckas få till lite träning. Det blev ett kort och intensivt pass, med många repetitioner och inga vilor i mellan. Rätt på bara!

Cykling, biceps, triceps, axlar och mage. 20-25 minuter träning blev det. Men svettigt! 




Dagens mumma: Smörstekta äpplen med kanel och efter tillagningen strö jag på lite kokosflingor. Serveras till vaniljyoghurt eller kesella, keso och lite valnötter. 

Jag återgå till mitt kaffe innan det blir kallt och lillman vaknar. 

Njut av kvällen!

Inga kommentarer: