torsdag 27 december 2012

Nu kör vi!

En bra dag helt enkelt!

Goda Paleo bananpannkakor till frukost, rawfood bollar till fikat och sedan "tapas" tallrik till lunch och middag- blev massa över och dagar som denna orkar jag inte laga mat. Så himla skönt att slippa i bland, även om jag ÄLSKAR att stå i köket.

I dag fick vi besök av familjen Andersson/Börjesson (kan nästan tro att det var vår familj), Tomas bror med sambo och Filip snart 10 månader. Till fikat serverade vi munkar, morotskaka, choklad och rawfood chokladbollar. Då jag var mindre sugen på socker och sött, valde jag att hålla mig till det lite mer "rena" vilket jag blev lite pikad för, hahaha! Men GOTT var det.

Efter fikat, stack Tompa in till stan för att klippa sig medan jag och Theodor lekte. Avslutade sedan dagen med ett BODYPUMP® pass i garaget. Gött och vara tillbaka efter att ha vart krasslig under julen. Hoppas på träningsvärk i morgon ;-)

Vad säger du, nu kör vi!!!??? Varför vänta till 2 januari!? ;-)



Inga kommentarer: