söndag 30 december 2012

Resumé av 2012 del1

JANUARI

Jag får reda på att jag är gravid. Känns otroligt konstigt och overkligt. Jag själv tycker att jag är svullen, men bilden visar något helt annat. (i bland är man allt lite blind)



Jag kör två promotionklasser på Motiva SportsClub. En BODYJAM och en SH´BAM klass. Kommer ihåg att jag var lite pirrig, jag bar ju på världens största hemlighet :)




















Leon kör en CXWORX och en BODYCOMBAT klass. 
















Kör en gästklass (SH´BAM) på Sportlife Kållered. Träffar min morbrors fru och tänkte "OJ, hon måste se att jag är  gravid." Haha, knepiga tankar man får.



Håller i en grundutbildning för nya instruktörer på Sportlife. I barn-och ungdomsprogrammen Junior Dance och MoveIt.







































Jag missar Nike, då jag mådde alldeles för illa för att kunna åka upp.

FEBRUARI
Jag håller i en BODYJAM grundutbildning i Göteborg och en SH´BAM grundutbildning i Norge. Dock inga bilder från den.

Vi får se vårt mirakel för första gången. Ett stort ögonblick. Ännu ovetande att det är en Theodor. STORT!




















MARS:

2 Mars föds Filip. Tomas brorsson.
27 Mars föds mitt kusinbarn, Ebba.

Håller en grundutbildning i SH`BAM uppe i Umeå. Skickar denna bild till Inger och tycker att jag är gigantisk. I vecka 15, om jag inte minns fel.
















Under marsmånad kör jag även en BODYJAM kvartal i Göteborg. Vilket ska visa sig vara den sista kvartalen för året. Dessvärre fick jag byta bort BODYPUMP kvartalen till Leon då jag mådde för dåligt för att kunna köra två kvartaler på raken. Surt sa räven - ja, så kände jag då!

Missade även Sportlife Konvent, då jag låg i influensa. Jag skulle instruera en SH´BAM. 

APRIL

Jag håller i en Möhippa för Ulrikas kompis. Ulrika gick BODYPUMP grundutb. för mig 2010. Känner mig mindre sexig, men SJUKTkul var det. 



Rutinultraljudet i vecka 20. Vi var sjukt spända på vad det var för liten snutt som låg där inne. Vi var nästan helt säkra på att det var en tjej, en Novali - men icke sa barnmorskan. Glömmer aldrig henne säga "Ser ni var det är där" Vi: "Näää" BM: "En penis (kan hända att hon sa snopp...minnet sviker mig). GISSA om vi blev glada och överraskade. MEN OJ vi har ju inga namn, var vårt nästa problem. Haha...






MAJ

Håller i en möhippa. Dock inga bilder från den. 

17 Maj: Jonatan, Ingers och Jeppes andra son föds. Fick nästan följa hela förlossningen via WhatsApp, det ni!



Påväg till kusin Davids kalas. En vacker och varm dag i Maj.




















Stay tuned del 2 kommer i morgon alt. 1 Januari 2013!
Natti natti/Sandra




Inga kommentarer: