tisdag 22 januari 2013

Så vad har hänt sen senast!?

Träning




Hemmagjord pyttipanna: hade grillad kyckling över som jag inte ville slänga. Så jag förkokte sötpotatis, potatis och rödbetor i ca 10 min. Hällde sedan över rotfrukterna på en ugnsform och hackade lök, paprika och blomkål lite "slarvigt" i stora bitar och blandade det med rotfrukterna. Ringla på lite olivolja och krydda med salt & peppar. Efter ca 10-15 i ugnen på 225 grader lägger jag på kycklingen och låter stå inne i ca 5 min till- så att kycklingen blir varm. Stek ett ägg till och du har en hemmagjord pyttipanna :-)


Promenad i ett vacker vinterland



Dagens middag: Parmalindad kycklingfilé med fetaost och soltorkadetomater tapenad. Serverade det med sötpotatis och en grönsallad med avokado. 



Dags för bädden snart. I morgn väntar en lugn dag här hemma och på kvällen ska jag gå på min första BODYJAM klass sedan i April förr året. Jippiyay!!!! 

Sweet dreams/Sandra

Inga kommentarer: