onsdag 6 februari 2013

Tjipp å hej!

Waaaa, vad tar tiden vägen? Redan onsdag. Har vart så trött sedan Stockholmstrippen i lördags, inte van vid så mycket intryck. Haha. Inget vidare spännande, för dig, som har hänt på hemmafronten. Men för mig.

Jag har rensat tvättstugan på ALL tvätt. Så här brukar det se ut, om inte värre:

Nu ser det ut så här:



I går vad det Tisdag och det innebär Torslandahäng. Vilket innebär 4 tjejer och 7 barn från Torslanda. Då Theodor bestämde sig för att gå upp galet tidigt, så fick det bli ett litet mellis innan avfärd till Sophia, då hungern kom i kapp mig. Äpple med Ekologisk jordnötssmör - Paleo Style! Gott och enkelt!


Tjipp och hej :)


På vägen hem hämtade jag ut ett paket från HM. Klickade hem lite kläder till Theodor förra veckan. F*N vad jag älskar nätshopping. Enkelt och smidigt!



Igår blev det lite jobb. Hade en utvecklingsträff med en instruktör på Nordic Wellness Örgryte. Alltid kul att komma hemifrån och träffa/se lite folk. Innan det blev det en smarrig middag. Köttfärssås toppad med riven parmesan. Till det en fetaost-och avokadosallad.


Nu ska jag och Theodor ner och leka med denna. I kväll blir det lite jobb igen, ska träffa en tjej jag coachar i träning och kost.

Hoppas du får en fin dag!
Kram Sandra

Inga kommentarer: