fredag 22 februari 2013

World Of Shape!

Då är det officiellt. From 1 Mars gör jag ett samarbete med World Of Shape och ska under en månadstid få hjälp med träning och kost. Jarkko, som är grundaren av Fustra och World of Shape/Fitnessfighten (Även tillsammans med Björn Lindgren) är en gammal arbetskollega från den gamla Sportlifetiden (-05/06) och har lurat på mig att testa. Ska bli riktigt spännande att se vad jag kan få för resultat. Ska jag vara ärlig så måste jag erkänna att jag är riktigt nervös, fråga mig inte varför. Hoppas du följer med mig under denna resan.

Du undrar kanske varför?
Jag har stannat upp något och skulle vilja gå ner drygt 2 kg till samt tighta till mig något i kroppen. D.v.s Jag vill tillbaka till min ursprungsform som jag hade Januari 2012, precis innan jag visste att jag var gravid. Enklare än så är det inte.

Vill du också komma igång med din träning och samtidigt få hjälp med din kost då ska du klicka in på World of Shape. Våga! Ingenting är omöjligt!


Inga kommentarer: