lördag 2 mars 2013

GATTIS THEODOR!!!

I dag fyller min prins, min Theodor 5 månader. Tiden bara rusar iväg. Det gäller att ta vara på tiden, helt plötsligt har han blivit sju år och ska börja skolan. Phuuu!
Mamma kom förbi, då hon skulle hjälpa mig med att inhandla resten till dopet och med sig hade hon två presenter. Tallrik och ert förkläde. Tack mommo! :-)

I morgon smäller det. Då blir det dop för Theodor. Hela dagen har vi fixat och trixat inför dopet, men nu har jag äntligen fått sätta mig ner med en god middag. Tomas har lagat middag till mig och brorsan. Hel kyckling i ugn, rotfrukter och smarrig sås. Ser kanske inte så aptitligt ut, men oj så gott det blev. Till det blir det lite rödvin. Till efterrätt blir det Sandys Low Carb äppelpaj och kokosgrädde.

Vad äter du idag?

Dagen i bilder får du här ;-)











Inga kommentarer: