onsdag 3 april 2013

Å herregud min skapare!!!

I går åkte vi tidigt in till stan då jag klockan 9.00 skulle ha mitt utvecklingssamtal med min ena arbetsgivare, Les Mills. Theodor var tvungen att åka med och skötte sig exemplariskt! Det är inte ofta jag är inne i stan nu förtiden, så jag passade på att sticka in på HM för att köpa lite kläder till lilleman i storlek 74. Han är inte riktigt där än, men snart...så det är lika bra att fylla på lagret.


Strålande solsken i mitt underbara Göteborg. Herregud vad jag älskar denna stad. Lagom stor liksom ;-)








Påväg till bilen svängde jag förbi namnet-på-cafét-kommer-jag inte ihåg-cafét och köpte den obligatoriska latten, som man måste springa runt med om man är på stan och en bit blåbär rawfoodpaj. 



Allt går STRÅLANDE tills vi kommer hit. Till parkeringen. Ska lyfta upp Theodor från vagnen och känner doften, ja DEN doften. 

Följande konversation har jag med mig själv: "NEEEJ, han har gjort det. Nu, här, bad tillfälle. Fan. Vad ska jag göra. Byta hemma, vi är ju ändå hemma om 20 min. Nej. Fan det kan jag inte göra. Taskigt. Hmmf...NEEEJ han har ju skitit ner hela sig. Hela ryggen är helt blöt av just DET. Fan. Å. Utmaning. Spännande." 

Här packar jag in allt i bilen och kör längre bort på parkeringen, då jag behövde space för att kunna ha en bildörr öppen, för att låta baksätet agera skötbord. 



Så här såg det ut. Haha. Herregud vilken pärs! Som TUR VAR hade jag köpt byxor på HM, för det hade jag ju glömt att ta med mig. Hur kan jag vara så dum och tänka "Äsch, ska ju bara in på ett möte en kortis". Never more glömma extra-byxor i skötväskan. haha. Herregud min skapare vad livet i bland kan vara väldigt utmanade. 



Förmiddagen kunde sluta i kaos, men det blir vad man gör det till! Eller hur!?

Phhjuuu/S


Inga kommentarer: