onsdag 24 april 2013

Hoppar av glädje!



Elin skrev dessa vackra ord på instagram häromdagen:

" Tycker du är en superbra förebild för alla mammor. Du har trappat ner och trappat upp träningen på ett vettigt sätt innan och efter graviditet. Jag blir jätte inspirerad av dig"


Under de senaste veckorna har jag fått höra från olika människor, oberoende av varandra, att jag borde utveckla och satsa på min blogg. De säger att min blogg är inspirerande när det kommer till kost och träning, att jag är en inspirationskälla när det kommer till träning under och efter graviditet och det gör att jag hoppar av glädje. Det är precis vad jag vill, inspirera och motivera (framförallt) kvinnor till en hälsosam inställning till kost och träning. Men i det också pusha och peppa att just DU kan! Att vara mammaledig är inte bara till att bara, allt tar så mycket längre tid och jag vill inget hellre än att kunna lägga ner mer tid på mitt bloggande, det känns som att jag kan nå ut till väldigt många på detta sätt och ju fler desto bättre. Jag hoppas att jag i framtiden kan utveckla mitt bloggande, där jag lägger ner mer tid på att skriva ner recept, träningstips och andra inspirerande inlägg. Jag vet att jag är en bit därifrån. Just nu skriver jag rätt så spontant - vilket innebär stavfel och en del felformuleringar. Jag har inte tiden att läsa igenom vad jag skriver och därför blir det i bland (kanske väldigt ofta) fel.
Jag hoppas inom kort kunna ta mitt bloggande till en annan nivå. Hoppas du följer med! Har du synpunkter, idéer, tips, funderingar eller annat får du gärna höra av dig. Ska jag göra det, ska jag göra det bra. Du når mig på sandra@sandraborjesson.se. 

TACK för att du läser min blogg, det värmer!

Inga kommentarer: