lördag 11 maj 2013

Åter på banan....

Efter ett par dagar med att koeografera och lära mig BODYJAM 64, tar på krafterna, speciellt om man har en sju månaders liten kille att ta hand om samtidigt. Tidiga mornar och sena kvällar - in på natten är inget för Sandra. Tidiga mornar och tidiga kvällar är mer min Cup of Tea :-) Men nu så, nu är jag på banan igen.

Instruerade en BODYJAM klass på Nordic Wellness Almedal i går och det gick super. Ett par gamla stammisar kom och dansade - vilket gjorde mig väldigt glad och avslappnad. Efter klassen käkade jag en god bit mat på El Corazon med riktiga heta och goa brudar. BRA fredag helt enkelt!

Nu laddar jag om batterierna, i eftermiddag ska jag dansa loss med ett möhippa gäng. Stripaerobic är det som gäller och det ska bli galet kul! Ha en go lördag!









Inga kommentarer: