måndag 6 maj 2013

Första tjejkvällen!

I helgen var Tomas i väg på cykelträningläger och då passade jag på att bjuda hem lite girls hem på god mat och lite vin. Första tjejkvällen sedan Theodor kom till världen. Theodor var hemma och höll ställningarna såklart, men uppförde sig finnemang - som alltid. Jag tror tamigtusan att han är världens snällaste unge och det är jag tacksam för!

Jag bjöd på en riktig klassiker; lite kallskuret, god avokado sallad, ostar, bröd (glutenfritt såklart), jordgubbar, vin och bubbel. Till efterrätt hade jag gjort min goda äppelpaj för Anna-Maria som äter strikt enligt Paleo och till oss andra som äter en mer lågkolhydratskost LCHF Lakritspannacotta. Ja givetvis åt vi från äpplepajen med OCH bara för att det var lördag slank det även ner några godisbitar under senkvällen/natten. Hade köpt en liten påse ifall tjejerna var sugna och det var dem. Allt handlar ju om balans och de flesta av oss unnar oss något gott i veckan, vilket funkar fint. Lyckad kväll!!!

Nästa tjejkväll dyker redan upp på fredag, fast då lämnar jag man och barn hemma och drar ut på stan. Tjiihooooo!

















Ha en fortsatt go kväll!

Inga kommentarer: