torsdag 9 maj 2013

Koreografidvala....

Det är inte enkelt alla gånger med barn alltså. Tiden räcker inte till hur jag än vrider och vänder. Så just nu gör jag inget annat än att koreograferar och pluggar koreografi. Kul, kul - men mindre socialt. Nästa vecka är jag åter på banan. Med det sagt, vill du mig något får du ringa på måndag...haha, nä skämt åsido. Kort (inte kort som är picture utan en KORT) update kommer här;

Min lilla goding bara växer och växer. Älskar att vara mamma!






Första bikinichocken. Vit och gravidshorts, h j ä l p jag måste shoppa! Denna sommar hade jag inte tänkt att vara höggravid :-)


Instruerade min första BODYJAM klass i går på över ett år och får nog säga det gick rätt så bra. I morgon kör vi igen, BODYJAM 16:30 på Nordic Wellness Almedal. Hoppas vi ses - jag är taggad!


Har i dag, förutom en snabb sväng till ikea med la familia, övat BODYJAM i garaget. Jäkla bra det där garaget asså!


.....och grillmästaren har grillat hel kyckling med öl i rumpan. Haha, smarrigt värre!


Nä nu är det dags att sova!
Sweet dreams/S

Inga kommentarer: