måndag 27 maj 2013

My love!

Åh herregud mitt hjärta går i tusen bitar. I natt - 04:00, lämnar jag min kärlek i 4 dagar (3 nätter). Euro summit är på ingång och jag ska få träna, svettas och vidareutvecklas tillsammans med härliga kollegor, vilket ska bli fantastisk roligt. Men jag kommer att dö!!!! Theodor kommer att ha det så bra. Tomas ska vara pappaledig i två dagar och mamma & pappa ska passa han två dagar. Ja, medans pappa Tomas jobbar, sedan får han mysa med sin pappa på kvällarna. Jag har redan börjat jobba mentalt och försöker intala mig själv att det kommer att bli bra - vilket det kommer, men ghhaaaa jag blir tokig. Min hjärna skriker JA- KUL med Euro Summit och mitt hjärta skriker NEJ - du kan inte lämna din son. Men det kommer att bli bra.

Därav mina få inlägg det senaste. Vill spendera all tid jag har med min son. Nu ligger han och tar en powernap och då passar jag på. Mer update och bilder från Euro Summit får du under veckan. Hoppas du har en strålande dag!









Inga kommentarer: