onsdag 26 juni 2013

Hej och hå!

Härliga sommardagar! Har bl.a. hunnit med en löprunda med min härliga kompis Maria, som förövrigt springer som en gasell. Jag blir helt slut av att springa med henne, men det är ju meningen. KUL att ha någon som utmanar en. 7,5 km på 41:48, OK tid ändå - eller!?

Tröttare än jag ser ut....

I min mening, är detta den bästa snabbmaten du kan köpa. Grillad kyckling, tomat, avocado och ost från Hemköp. Bra lunch!

Besökte mamma och pappa. Och vem ligger inte i hallen och tränar, jo min brorsa! Alla i min familj tränar på ett eller annat sätt någon/några gånger i vecka. Varför? Precis som jag har skrivit tidigare, det är tidseffektivt och varierande! Och det är roligt, speciellt om du har någon där hemma som du kan utmana. Här kör han bröstpress med hantlar, samtidigt som han får utmana sin balans och core på bollen. Minst sagt svettigt!


I går kände jag mig otroligt trött, matt och hängig. Hade ätit bra mat och regelbundet, så inte var det maten. Antagligen för att jag sov dåligt under natten. Men jag var sugen på något och ville inte stoppa i mig något 'mindre bra' för kroppen. Så jag gjorde Rawfoodbollar. Så himla gott och enkelt! Två stycken och en kopp te blev det! Perfekt kvällsfika

......ja, sedan delade jag och Theodor på en efter dagens frukost. Hihi. Eller ja, Theodor smakade. 

Hoppas du har en fin dag, trots vädret! 

Inga kommentarer: