onsdag 3 juli 2013

Hej på er!

Himla goa dagar alltså. Och inte blir det sämre med att bo i hus. Härligt att kunna gå ut på sin altan! 

Träningen flyter på bra. Känner mig stark och motiverad igen. Hade några dagar förra vecka där jag kände mig hängig och seg. Men nu så! 

I måndags körde jag och Inger ben. Tungt, vilket gav en go träningsvärk! 


Denna lilla grabb, min prins, fyllde 9 månader i går. Stora killen! 


Vill passa på att rekommendera er att se "Den andra sporten" på SVTplay. Handlar om damfotbollen och hur dem har fått kämpa och slita för att få samma rättigheter som herrarna. Intressant. Och så är ju givetvis min grymma faster med :-) 

Gårdagens träning blev kort, men effektiv. Rygg och mage. 35 min- PANG! 


Theodor är för övrigt vrålförkyld och har en megahosta, så i morse tog vi en promenad utomhus så att han kunde få somna lite mer 'sittandes'.
 Funkade fint! 


Sedan fick jag lunchbesök av Veronica och Inger + barn. Veronica så vackert gravid. 4 veckor kvar. Heja heja!!! 


Laddar för träning och till mellanmål fick det bli; fiberhavregryn, blåbär, EKO jordnötssmör, banan och mjölk! Smarrens! 

Inga kommentarer: