lördag 13 juli 2013

Semester!

Yes nu har även Tomas gått på semester och vi njuter av vår första sommar i vårt nya hus. Har sagt det tidigare och gör det igen; älskar mitt hus och familj. Lyckligt lottad för mycket och verkligen tacksam för det! Vi tar det verkligen manana här hemma och det är skönt. Måste tillåta sig att slappa. 

Hunnit med och fira pappa som fyllde 55 i helgen. 

Mamma hade gjort en riktigt god marängtårta. 

Vår matsalsdel på altan är nu äntligen komplett. Så nöjda! 

Den obligatoriska barnpoolen är införskaffad :-) 

Hälsat på mina kusiner + mamma på deras sommarställe- Hovenäset. Ligger inte lågt i från smögen. Vilket härligt ställe det är! 

Härliga kusin som om 8 veckor ska bli mamma. Hon är nästan beräknad samma datum som jag skulle få Theodor. Så det får mig att tänka tillbaka på förra sommaren....då såg jag ut så här. Hihi


Kusin Malin slänger ihop en klassisk Gino. Mmmm 



Träningen får vi inte glömma av, bara för det är sommar. Har hunnit med och provkört BODYPUMP 87, som jag även testade i Slovenien på Euro summit. Riktigt bra release! En 5km löptur, ben-och magträning och i kväll blir det intervaller. Funderar på 10X400 meter. Phu! 



Hoppas du har det gött i solen! 

Inga kommentarer: