lördag 31 augusti 2013

BODYJAM på Träningsmagasinet

I dag har jag vart och kört en BODYJAM®  på Träningsmagasinets invigning. En ny innovativt, fräsch och luftig anläggning i Kungälv. 

Därefter var det direkt hem för att pussa på mina killar. Så sjukt att jag kan sakna dem så mycket när jag är borta. Och då bara i ett par timmar- det är k ä r l e k.

I morgon blir det andra bullar, då drar jag och pantetanterna till Ullared. Brukar sällan vara där, men nu längtar jag lite. Hoppas att jag kan fynda något kul :-) 




Enkel middag i kväll, då vi inte var så värst hungriga. Ceouque monsiour ála LCHF. Alltså enkelt beskrivet: kesoplättar med dijonsenap, rökt skinka, ost och tomat. Till det fick det bli ett glas Amarone lördagen till ära. 

En kompis frågade för ett tag sedan "äter du aldrig vanligt godis" Haha, fick mig ett gott skratt. För det gör jag verkligen. Men i bland och ca 1 gång i veckan äter jag något med galet mycket socker i ;-) Jag är bara människa. OCH/MEN jag väljer mina synder. 

Godnatt/Sandy

Inga kommentarer: