torsdag 15 augusti 2013

Jag har det bra jag!

Att vara mammaledig är det bästa som finns. Dock är jag ju inte mammaledig på heltid, eller jo det är jag igentligen, eller nej...eller??? Förvirrad. Jag har börjat jobba lite smått, men då jag jobbar hemifrån, på kvällar eller helger så känns det som att jag är mammaledig på heltid. För jag får ju spendera dagarna med min son. 

Hösten ser ut som följer; 

Tisdagar: BODYJAM® 18:45 på Nordic Wellness Frölunda 

Onsdagar: SH'BAM™ 18:10 på Nordic Wellness Lindholmen. 

31/8 Promotionklass Les Mills, BODYJAM® på Träningsmagasinet i Kungälv. 

7-8/9 SH'BAM™ Grundutb. i GBG.
18-22/9 Les Mills Super Saturday. BODYJAM® Filmning. Stockholm.
31/11 BODYJAM® Fitness Festivalen, GBG.
14-15/12 SH'BAM™ Grundutb. i GBG.

Härlig höst och vinter jag har att se fram emot, jobbmässigt. 

Dagen i bilder so far....





Inga kommentarer: