lördag 24 augusti 2013

Övning ger färdighet

Så är det. Att öva är det ända jag kan göra och det ända jag gör i dag för att lära mig den nya koreografin. I början tycker jag alltid att det är så frustrerande, då jag hatar att inte 'kunna'. Men det är ju bara till att gilla läget. För så här kommer det ju alltid att vara. Att öva ger färdighet iallafall och det är ju bra ;-) 

Har lagt ett par timmar här på dagen i dag och kan i princip 1/2 programmet. Ska vila hjärnan och gå ner och träna BODYPUMP nu, sedan kör jag 1h lite senare i kväll. I morgon nöter jag andra halvan och på måndag kör jag igenom hela programmet 2 ggr framför spegeln och utan att fuska med korrhäftet ;-) Så jobbar jag. 

Kulinarisk lunch. Haha!!! Kesella, granola, frön, nötter, russin, bär, kokosflingor och cacao nibs. (I kväll blir det riktig hemmalagad pizza, rödvin och godis) 

Mellanmål och laddar inför träning. 

Hoppas du har en fin dag och helg! 

Inga kommentarer: