lördag 5 oktober 2013

Kalas!

Yupp! GRATTIS MIG! 5 oktober är min födelsedag. Började dagen med en färd in till stan. Pass till lilleman skulle fixas. Om några veckor drar vi ju till Gran Canaria...jihoooo

Hem för att städa och fixa det sista innan huset bombaderas av hela tjocka släkten. Familjen tajkon kallar vi oss. Men f*n vad jag gillar't! Vi är många...många, men oboy vad jag älskar min family. Kärlek! 

Min prins, mitt allt! 

Hela familjen samlad. För alltid. 

Måste nog köpa ett större hus snart, om alla ska få plats. 


"Smaka"?

Theodors 'tårta' gick hem hos både vuxna (nämner inga namn ;-) )  och barn. 

Ja må han leva...



Mammas gudomliga marängtårta. 

Nisse :-)

Bror och kusin med sina respektive. Aka 'ungdomarna' ;-)

Anneli är en riktigt bra lekledare. 

Galet mycket paket. Alla leksaker är inte ens med. Och jag? Ajemen. Jag blev inte utan. 

Nä. Dags för bädden. Kommer slockna på 5 röd. Vilken dag. Helt underbart! 

Over & Out 
Zzzzzandy

Inga kommentarer: