torsdag 3 oktober 2013

Theodor 1 år


Började med frukost och jag sjung "ja må du leva". Theodor klappade för fullt :-) 


Theodor fick öppna sitt paket. Köksredskap för barn. Han ÄLSKAR det! 

Efter morgonmys åkte vi och hälsade på min kusin och hennes 2 veckor gammal
Malte. Jag var så tagen av denna lilla pojk att jag glömde fota. Tur att vi ses på lördag igen. 

På eftermiddagen kom mamma och pappa med brosans aka morbror Johans paket. Som så synd låg hemma med feber. Du missade en gudomlig ceasarsallad. 

Självklart hade han köpt paketet på NK. Vad annars!? Varför det var så viktigt att ge presenten just i går är för att Theodor ska ha på sig presenten på sitt kalas på lördag. 

Han kommer att vara så snygg i sin nya GANT outfit. Tack bror och morbror.


Efter mat och kaffe åkte jag iväg och instruerade min SH'BAM. Bra dag helt enkelt! 

Inga kommentarer: