tisdag 15 oktober 2013

Vart tar dagarna vägen?

Oj! Glömmer i bland att skriva här då jag 'instagrammar' en hel del. Går så mycket snabbare ;-) 

Måste bara visa en bild på Theodor och pappa- numera Theodors all time favorit!!! Så fort pappa finns i närheten är det bara han som gäller. Så roligt att se :) 


WOW!! Lördagen var ju magisk. Korvgrillning på Inger och Jeppes altan med massa skönt folk. Att vi var tvungna att ta av oss mössor och jackor, för temperaturen steg upp till närmare 20 grader, gjorde oss inget. 



Träning har jag hunnit med. Rygg och mage i söndags. I dag,  tisdag, blev det en favorit i repris. Instruerade först min BODYJAM för att sedan delta på Tessans   BODYPUMP. Lagom mör i kroppen. Något som gör mig så GLAD just nu är att fler och fler stammisar från Almedal, där jag körde i nästan 8 år innan jag blev gravid och flyttade ut till Torslanda, börjar dyka upp på min BODYJAM klass på Frölunda. Det är kärlek!!! Wow. Så glad jag blir! Det värmer verkligen i hjärtat ska ni veta! 

I dag kom taxfree katalogen och när den kommer, ja, då vet man att snart är det dags. Om mindre än 4 veckor ligger jag och lapar sol här. Det är livet på en pinne. 


Megaroligt kort, not! Men så här ser det ut när jag jobbar. Rätt ok arbetsmiljö ändå. 

Dags att krypa ner hos Theodor som är boom-förkyld. Stackarn :( 

Sussa gott alla! 

Inga kommentarer: