lördag 14 december 2013

SH'BAM hela helgen!

Sista jobbhelgen innan jul-och nyårsledighet. En liten grupp på (endast) 7 personer - ljuvligt. Annars brukar de vara runt 20 personer. Så jag njuter verkligen. Det är ju lättare att lära känna alla när det är en mindre grupp. Ser fram emot deras andra presentation i morgonbitti klockan 08.00. Håller tummarna för dem! Kul att få dansa tillsammans med detta härliga gäng hela helgen!


När jag kom hem skickade jag iväg Tomas på herrmiddag. Det ända jag sa "Kom inte hem för sent och drick inte för mycket. I morgon åker jag 07:15 och vaknar Theodor då får du också gå upp. Så tänk smart". Vi får väl se vem som har rätt i morgon. Jag gissar på att Tomas kommer att vara rätt så seg i morgon ;-)

Så medans mannen är borta och sonen sover tar jag mig ett fika break och skriver till dig. Te, rawfoodboll och två små LCHF kanelbullar. Riktigt gott måste jag säga! Snart dags för bädden!


Hoppas du har en fin helg!

Inga kommentarer: