fredag 14 februari 2014

Alla hjärtans dag!

Är det en speciell dag? Borde vi inte uppmärksamma dem vi älskar varje dag? Ge en kram, komplimang, ett leende... Ja det där lilla extra gör så mycket. 

Gårdagens träning blev 20 min cykling och 40 min SH'BAM. Öva...öva...öva är vad som gäller. Nästa lördag kör jag min första kvartal för denna runda. 

Kvällssnacks. Färska bär med kvarg och lite agavesirap. Ost-och skinkrullar. Gott och enkelt! 

Aja. Har väl firat lite i dag ;-) 

Jag och Theodor stekte världens godaste pannkakor. 4 dl kokosmjölk, 4 ägg, 2 msk fiberhusk. Stek på medelvärme i kokosolja. Så gott!!! 


En trött fis i dag. Älskar att han älskar mysa i sin mammas famn. 

Tomas kom hem lite tidigare i dag så hela familjen begav sig till 4H gården. Theodor älskar djur så det här var en perfekt utflykt. 


Moussaka ála LCHF, sallad och ett glas rött. Efterrätt: Lakritsglass från Lejonet & Björnen. Bästa glassen! 

Hoppas att du har haft en fin fredag. 
Kram Sandra 

Inga kommentarer: