tisdag 11 februari 2014

Dagen i bilder...

Mammaledig, fullt upp med www.tjejevents.se mitt andra företag www.sandraborjesson.se, pluggar koreografi inför årets första kvartalsutbildningar, laga mat, städa, köra klasser, tvätta....GHAAA!!! Hinner inte med just nu. Men stanna upp och ta några djupa andetag hjälper mig ;-)

Gofrulle! Älskar frukost. Bästa måltiden på dagen! Då jag frös in morotsbrödet jag gjorde häromdagen testade jag att rosta det i morse, supergott!


Det ekar i kyl och frys här hemma. Köttbullar med ärtpuré fick bli dagens lunch. Ghaaa...handla. När ska jag hinna det?

Vilken final det blev i herrarnas sprint. Herregud. Vad som helst kan verkligen hända. Men GRATTIS Teodor och Emil till medaljen!

Instruerade min BODYJAM på Nordic Wellness Frölunda i dag. Bra tryck i salen, som vanligt! Tack för att ni bjuder på er!

Supernöjd med mina nya HÖGA krukor och lampa från Ellos home. Nu är det bara lite växter som ska inhandlas.

Älskar lampan!

Nä mina vänner. Du däckar jag i säng.

Hoppas att ni har haft en fin dag.
Glöm inte boka er på vårens första event; www.tjejevents.se .Vi har bara 60 (!!!!!) platser så först i kvarn.


Inga kommentarer: