onsdag 5 mars 2014

Otur?

Jag är tillbaka på ruta 0. Gårdagen var kanon. Åt små frukostmål under dagen förutom till middag, då jag åt kallskuret. Kände mig oroligt pigg och kry med tanke på hur söndag och måndag var. Runt 21 kände jag mig snurrig, darrig, balanssinnet var urfunktion (ja, inte helt men dåligt) och jag började må illa. Jag gick in och la mig. Det tog inte lång tid innan jag fick springa till toa och spy. Tömde magsäcken på 1 min och sedan mådde jag hur bra som helst. 

Jag tror starkt på att jag har blivit matförgiftad av det kallskurna. För symptomen var inte alls desamma som när magsjukan kom. Blev matförgiftad förra våren av några skaldjur i lag och då kände jag exakt samma som jag gjorde i går. Jag är pigg och kry i dag men magen är väl lite mer än orolig. Detoxrensning deluxe ;-) 

Så frukosten består av hönökaka och te. Långt i från vad jag brukar äta men jaja, gilla läget. Därav min frånvaro på bloggen. 


Håll tummarna för mig att det blir bättre. 

Ha en go dag/
Sandra 

Inga kommentarer: