söndag 20 april 2014

Happy Easter!

Busy busy....fredag, lördag och söndag har gått i ett. Har befunnit oss i Malmö hela helgen. 

Fredag: Mötte upp farmor, farfar, mamma, pappa, kusin + barn på hotellet där vi skulle bo. 3-rätters och en massa kvalitetstid. 


Nöjd liten (läs: stor) kille! 

Lördag: Direkt efter frukost begav vi oss till Helsingborg för inflyttningskalas hos min käre bror och Ida (och bebis i mage som anländer i juli). Lyx med nagelteknolog i släkten. Tack Ida för att du gjorde mig fin inför festen :-) 


Gasen i bort. Hemma 16:00 på hotellet, svidade om till partykläder och 17:30 befann vi oss på 50-års festen.




Fina kusin och Theodors syssling, Ebba. Tyvärr kunde inte pappa Erik delta. Men istället startade han på plan mot Juventus. Sugen på den. Yes. Han är spelare i Bologna.  

Snooosade på Malte. Kusin Elins lilla gosse. 

Theodor ville också var med :) 

Paaaarteeeej! 

Söndag: Frukost och sedan hem till varma Götet. Första lunchen på altan detta år. Ljuvligt!  


Och första riktiga träningen på väldigt länge. Att var sjuk i 3 veckor är inte att rekommendera. Flåsigt och jobbigt var det. NEJ det blev ingen träningen i fredags. Kände mig inte helt 100, så jag tog mig i kragen och sa "Sandra ge det 2 dagar till". Så jag har vilat mig i form
;-) 

Hoopas du har en fin påsk! 
Kram Sandra 

Inga kommentarer: