söndag 20 juli 2014

Veckans träning

Älskar semestern och sommaren. Det ger mig möjlighet att testa på lite olika typer av pass och träna utomhus. Det bästa av allt är att man kan träna när som- beroende på vad man har inbokat. Just nu blir det en hel del morgonträning, för det passar mig och familjens planer rätt bra. Och jag måste erkänna att det är skönt att få det gjort så tidigt som möjligt. Jag upplever att det är är lätt att 'skjuta upp' träningen annars.


Denna veckan har jag lyckats träna varannan dag; 

Tisdag: Grit Strenght och CXWORX

Onsdag: Intervaller med hela familjen på Tjörn. Tomas och jag sprang. Theodor hejade på :-)  10x200 meter 

Fredag: BODYPUMP (dock ingen bild) 


Söndag: 30 min löpning. Vet ej distans. Men skulle tippa på ca 6km. 

Vad har du tränat i veckan? Hur motiverar  du dig till att träna? 

Kämpa på!!!!!


Inga kommentarer: