måndag 15 september 2014

Ajajaj!

Sträckte ryggen (musklerna kring revbenen) förra onsdagen. Gissa hur?!
Genom en nysning. Hur knäppt låter inte det? 

Så jag har vilat helt och hållet från all typ av rörelse pch motion. Onsdag-fredag gick jag på Ipren. I dag hade jag äntligen tid hos kiropraktorn. Det knäckte på bra i ryggen och f*n vad ont det gjorde när jag fick akupunktur på ena sida bak i ryggen. Trodde nästan att jag hade fått en hjärtattack. Man kan säga att jag var bra stram och spänd i hela ryggen. Att bära ett barn på höften (i två år!) är långt i från bra för kroppen. Bäckenet blir oftast snett, ryggmusklerna är konstant strama och spända och bröstmusklerna blir korta. Ajajaj! Bad Sandra, bad! 

Nu ska jag träna mer i förebyggande syfte och reparera min kropp. Mycket rehabövningar och stretch väntar.

 

Utöver rehabträningen kommer jag köra igång mina klasser igen denna veckan:

Tisdag 18:10 BODYJAM
NW Frölunda

Onsdag 08:30 BODYPUMP + 11:15 SH'BAM. NW Exclusive 

Torsdag 12:00 SH'BAM 
NW Frölunda torg (team teach med kollega. Ej ordinarie klass!) 

Fredag 11:30 SH'BAM 
NW Backaplan 

Hoppas att vi ses! 


Inga kommentarer: