torsdag 23 oktober 2014

Vill du komma i gång med din träning? Vill du få inspiration i din träning?








Vill du komma i gång med din träning? 
Vill du bli inspirerad i din nuvarande träning?
Vill du kunna träna hemma? 
Vill du kunna träna när du är på resande fot, ex. på hotellet? 
Är du småbarnsförälder och önskar att du hade mer tid för träning? 
Skulle du vilja förändra din kosthållning?
Vill du komma i form? 
Vill du gå ner i vikt? 
Vill du hitta en balans i din kost och träning? 
Vill du skapa en förändring, men vet inte vart du ska börja? 
Vill du få kick i rumpan och någon som peppar dig dagligen i din träning? 
Vill du äta hälsosamt? 
Vill du må bra? 

Frågorna är många. I bland vet vi bara inte hur vi ska komma i gång, hur vi ska förändra, förbättra eller skapa nya rutiner. Jag har jobbat i över 10 år med att coacha, hjälpa och vägleda människor till att skapa en balans i sin vardag genom daglig motion och att äta rätt typ av mat. Vad du än har för mål, så kan jag hjälpa dig att nå dem. Mitt specialområde är framförallt hemmaträning. Träningspassen är tidseffektiva, utmanande, roliga och varierande. Det spelar ingen roll om du har 10 eller 25 minuter att disponera till din träning, jag har lösningen för en effektiv och givande träning. 

Är du intresserad och vill veta mer? Kontakta mig på sandra@sandraborjesson.se 

Önskar dig en härlig torsdag!
Sandra 






Inga kommentarer: