måndag 17 november 2014

Helgens jobb!

I helgen har jag kört en BODYJAM grundutbildning. En mindre grupp med härliga deltagare. Att få se deras utveckling under dagarna är fantastisk. En jobbhelg innebär också att jag på måndagen är något seg i kolan. Dock hade jag lovat att vika. en BODYPUMP klass 11:30 på Exclusive så det var bara till att rycka upp sig, fylla på med massa energi i form av en näringsrik frukost. Blev iofs rätt så peppade när jag såg att det inte ens fanns reservplatser kvar. Många som vill träna på måndagar! Ser fram emot vårterminen - då kommer jag köra denna klass fast på schemat.



Har fått i mig lite lunch och ska snart åka och hämta Theodor. I eftermiddag väntar lite mer jobb - ska träffa en instruktör för en utvecklingsträff. Fantastisk jobb jag har, eller hur!? 


Ha en fortsatt go måndag! 
Sandra

Inga kommentarer: