tisdag 28 april 2015

Nya sidor på bloggen



God förmiddag, eller lunch kanske? 

Statistiken har ökat den senaste månaden och med all säkerhet är det några nya som har hittat hit. Jag vill bara säga VÄLKOMMEN och hoppas att du finner det du letar efter. Jag finns även på Instagram: @sandrahealthcoach och på Facebook som Sandra Hälsocoach. Där kan ni följa mig under mina dagar, vad/hur jag äter, träning, familj, vänner m.m. 

Jag har fått lite önskemål om att effektivisera bloggen lite. Vad många inte vet är att jag är totalt värdelös när det kommer till layout, färg, form och teknik för övrigt. Jag gör så gott jag kan. Jag tjänar inga pengar på att blogga och kan därför inte anställa någon som kan fixa allt detta för mig. 

NYHET! 
Jag nu lagt till sidor längst upp på bloggen, under bilden. Där hittar ni bl.a. mina favoritrecept som jag dessutom har länkat. Förhoppningsvis ska det hjälpa dig att finna det du söker allt snabbare. Jag ska, när tiden finns, uppdatera dem andra sidorna. Annars hittar du mer information om mig och mina tjänster på min hemsida www.sandraborjesson.se . 

TIPS! 
För att se mina kategorier på höger sidan måste du välja webbversionen och det hittar du längst ner på sidan, om du använder dig av mobilen när det läser bloggen. 


MER ÖNSKEMÅL?
Snälla. Har du bra tips eller idéer vänligen kontakta mig. Jag vill inspirera så många som möjligt och det gör jag bäst genom er feedback. I bland kan man bli lite hemmablind. sandra@sandraborjesson.se . 


Önskar dig en fin dag! 
Sandra

Inga kommentarer: