torsdag 4 juni 2015

Planerar du möhippa eller annat event?



God morgon!

Jag har precis gått igenom min kalender och vill meddela att jag har några luckor kvar fram till augusti/september om det är så att du håller på och planerar en möhippa, tjejevent eller annan typ av happening som du vill att jag ska arrangera. 

En riktig populär klass som jag kör väldigt mycket för möhippe-gäng är en Strip. Alla kan delta i denna klass, oavsett ålder. Ni kommer att få lära er en koreografi med enkla steg som har en sensuell touch med glimten i ögat. Det kommer vara mycket skratt och ett minne för livet, helt klart. Jag hyr in mig i Nordic Wellness lokaler i centrala Göteborg. I priset ingår 60 min klass, lokal, omklädning, dusch och bastu. Ni kan absolut ta med er lunch/frukost och äta på plats om ni behöver utrymme för det. 

Hör av dig till mig för prisinformation. sandra@sandraborjesson.se 

Arrivederci, 
Sandra

Inga kommentarer: