söndag 28 juni 2015

Sista jobbhelgen!

Har kört min sist jobbhelg innan semestern. BODYJAM grundutbildning med 14 dedikerade instruktör. Riktigt härlig grupp! Jobbar veckan som kommer sedan helt ledig 28-31. Lite bilder från de senaste dagarna. 

Torsdagen blev hektiskt men jag klämde in 12 min tabata träning. Svettigt och utmanade trots 12 min. I bland räcker inte tiden till och då är jag så GLAD för att det finns träning som ändå utmanar puls och styrka trots de "få" minuterna. 

Älskar smågodis och glass. Någon gång i veckan äter jag gott-gott-i-gott-gott. 80-90% hälsa och 10-20% full njutning av det jag blir sugen på. Funkar fint och min kropp mår bra av det. 

I fredags startade jag dagen med ett BODYPUMP pass i hallen. 

Därefter svidande jag om och åkte till Backaplan där körde min SH'BAM klass. 

Fredagskvällen avslutade vi med en grillning á la Moberg. Vi slängde ihop en pyttipanna. Dvs vi tog det vi hade hemma och Tomas körde strekfatet på grillen. Färskpotatis, sötpotatis, morot, lök, paprika, sparris, närproducerad korv och kyckling. Till det serverades det stekt ägg, senapsdressing och en kall öl. Älskar enkel mat. 


Ett tips för den som vill lyxa till lördagsfrukosten. Toppa dessa chokladöverdragna pumpakärnor på din granola. Nom nom! 

Välkommen till Les Mills familjen kära BODYJAM instruktörer. 

Dagens middag blev (återigen) ett ihop-plock. Hade varken ork eller lust att laga mat efter en full dags jobb. 


En kopp te i magen och dags för bädden. Hoppas att du har haft en fin helg <3 Sandra 

Inga kommentarer: